Jeżeli na dyskotekę szkolną przyjdzie 180 uczniów, to każdy z nich będzie musiał zapłacic za wstęp 4 zł. Ile zapłaci każdy uczetnik dyskoteki, jeżeli przyjdzie na nią 240 uczniów, a koszt imprezy dla całej grupy nie ulegnie zmianie? Zapisz obliczenia.

2

Odpowiedzi

2009-12-03T19:42:15+01:00
180*4=720[zł]

720/240=3[zł]

odp; Każdy uczeń zapłąci 3zł
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:44:39+01:00
180 X 4 =720 (KOSZT DYSKOTEKI)
720 : 240 = 3 (TYLE ZAPŁACI KAŻDY UCZESTNIK)
JEŚLI NA DYSKOTEKE PRZYJDZIE 240 UCZNIÓW TO KAŻDY Z UCZESTNIKÓW ZA BILET ZAPŁACI 3 ZŁOTE.
2 5 2