„Człowieka nie można do końca zrozumieć bez Chrystusa.
A raczej człowiek nie może do końca sam siebie zrozumieć bez Chrystusa.
Nie może zrozumiec ani kim jest, ani jaka jest jego właściwa godność, ani jakie jest jego powołanie i ostateczne przeznaczenie.
Nie może tego wszystiego zrozumieć bez Chrystusa“ - Jan Paweł II

Jak rozumiem te słowa?

2

Odpowiedzi

2009-12-03T19:55:05+01:00
Te słowa rozumiem tak:
Chrystus powinien być w naszym życiu najważniejszy.powinniśmy we wszystkim działać z Chrystusem.Jeżeli nie ma w naszym życiu Jezusa to nie będziemy potrafili zrozumieć innych osób ani nawet siebie samego ponieważ tylko Chrystus może nam w tym pomóc.nie będziemy również wiedzieć co chcemy w życiu robić naprawdę.Słowa te znaczą też że nasze życie bez Chrystusa jest puste,pozbawione jakiegokolwiek sensu.Tak właśnie rozumiem te słowa.
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:15:35+01:00
Człowiek bez Chrystusa jest jak owce zagubione we mgle.Ciężko jest iść na przód w czasami bardzo trudnych chwilach i to nasz Pan Bóg Jezus Chrystus wskazuje nam drogę to on daje na wskazówki jak mamy postępować godnie.Czasami stajemy na skrzyżowaniu dróg i ciężko jest cokolwiek nam powiedzieć bo nie wiem gdzie mamy się udać to on kieruje nas tą właściwą drogą tak żeby było nam najprościej a zarazem najlepiej.Nic nie rodzi się z nikąd.Wszystko ma swój cel i swoje wartości które daje nam do świadomości Chrystus najczęściej w Piśmie Świętym.To On uświadomił Maryję w postaci Anioła że urodzi Syna któremu nada imię Jezus.Tak samo to on nam uświadamia przyszłe zawody i jak mamy miłować siebie nawzajem w różnych sytuacjach.

Tak ja rozumiem te słowa :)
9 3 9