Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:52:45+01:00
Gdybym dowiedziała się że za tydzień będzie koniec świata to :
upiłabym się do śmierci
robiłabym to .... z wieloma chłopakami haha (wiesz o co kaman)
chodziłabym na różne impry (wkońc u trzeba korzystać jeszce z życia)
spędziłabym najwięcej czasu z rodzicami i znajomymi oraz z zwierzakami moimi kochanymi
napadłabym na bank ahahaha xD
skoczyłabym na bangee
2009-12-03T19:54:20+01:00
Zwiała bym z kuli ziemskiej i poleciała w kosmos , zeby tam oglądać koniec świata .