Odpowiedzi

2009-12-03T19:53:54+01:00
Jak przenosisz plik to nie zostawisz po ni sladu w folderze w ktorym pierwotnie byl a jak kopiujesz to zostawiasz piewtone miejsce pliku i nadajesz mi kolejne drugie miejsce przez co masz 2 takie same pliki w 2 roznych miejscach.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:56:46+01:00
1. Ogólną metodą kopiowania plików lub folderów jest przenoszenie ich do schowka a następnie umieszczanie we wskazanym miejscu - metoda schowek
2.Przenoszenie plików odbywa się poprzez wycięcie pliku/ów (CTRL+X), a następnie przeniesienie ich do no nowej lokalizacji usuwając z poprzedniej, a kopiowanie, polega na stworzeniu kopii danego pliku i umieszczenie jej w schowku.
2009-12-03T19:57:00+01:00
1. Metodą kopiowania plików lub falderów jest zaznaczenie wybranego tekstu naciesniecia prawego przycisku myszy i naciśnięcie ,,kopiuj''
2. Różnica między kopiowanie przez schowek, a przenoszenie pliku ruszni sie ty że w pierwszym poleceniu kopujemy to do schowka co umozliwia nam wykozystanie i zapamietanie tej rzeczy w komputerze na jakiś okres do puki tego nie skasujemy. natomiast przenoszenie plików jest to usuwanie z jakiegos pliku a przeniesienie gdzies indziej i jest to najczęsciej jakiś folder lub plik