Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:56:18+01:00
C) (1+x)(2-3x)=1,5x(1-2x)

2 - 3x + 2x - 3x²= 1,5x - 3 x² /+3x²
2 - x = 1,5x
2,5x = 2 /2,5
x = 0,8

d) (0,5x-4)x=0,25(1+2x2)

0,5x² - 4x = 0,25 + 0,5x²
-4x = 0,25 /:(-4)
x = -0,0625
2009-12-03T19:59:23+01:00
A)
(1+x)(2-3x)=1,5x(1-2x)
2-3x+2x-3x2=1,5x-3x2
-3x+2x-3x2-1,5x+3x2=-2
-2,5x=-2 /:(-2,5)
x=5
d)
(0,5x-4)x=0,25(1+2x2)
0,5x2-4x=0,25+0,5x2
0,5x2-4x-0,5x2=0,25
-4x=0,25 /:(-4)
x=0,0625