Odpowiedzi

2009-12-03T19:59:25+01:00
Dobra Prezentacja powinna zawierać:
a)ciekawe opowiedzenie danej rzeczy
b)ma być Kolorowo
c)należy uwzględnić ciekawość danej rzeczy żeby osoba czytająca mogła czytać i czytać i czytać i tak bez końca.
d) Ma byc estetycznie Ładnie I Elegancko

Pozdro. Kubolo
147 2 147
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:05:31+01:00
1. Określenie tematu prezentacji
2. Określenie czasu i sposobu gromadzenia informacji
3. Przygotowanie informacji
4. Zgromadzenie grafiki
5. Tworzenie prezentacji

1. Utworznie przejrzystego slajdu tytułowego
2. Tytuły powinny mieć większą czcionkę niż tekst
3. Stosuj jeden typ czcionki, aby odbiorca mógł skupić się na treści
4. Kolor tekstu czytelny, dobrany do tła i niezbyt jaskrawy 5. Zastosowanie jednolitego tła, chyba że prezentacja jest obszerna i trzeba wydzielić logiczne części pokazu
6. Zastosuj jak najmniej i jak najbardziej przemyślane efekty specjalne
194 3 194
  • xkia
  • Rozwiązujący
2009-12-03T21:03:28+01:00
Dobra prezentacja powinna współgrać kolorystycznie ( oczywiście nie chodzi o to żeby był tylko biały i czarny ;D ). Żeby było kolorowo, ale z umiarem i wyczuciem.
Slajdy powinny fajnie wchodzić ale w jakimś ustalonym porządku ( np. raz wchodzi z lewej strony slajd, następny z prawej ) a nie żeby wszystkie były inaczej . ;D
Powinno być trochę tekstu, trochę obrazków, fajna czcionka i efekty graficzne ( to ułatwia czytanie i robi pracę bardziej przyswajalną )
Jak najbardziej wskazana jakaś pasująca muzyka. ;D
Dobry pokaz powinien zawierać również ponadto elementy takie jak hiperłącza i przyciski akcji.
Oczywiście dobry pokaz slajdów nie moze obyć się bez ładnej strony tytułowej i końcowej. ( to jak okładka książki ;))

Mam nadzieje ze pomogłam, pozdrawiam . ;);*
57 3 57