Dopisz antonimy do podanych wyrazów i określ, jakimi są częściami mowy:

* mądrzejszy - .......................
* wielki - .....................
* górny - ....................

* chwalić - .................
* zaszkodzić - .....................
* przynosić - ......................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T19:58:36+01:00
* mądrzejszy - .głupszy.....przymiotnik.................
* wielki - ......mały...............przymiotnik
* górny - .......dolny.............przymiotnik

* chwalić - .......krytykować....czasownik......
* zaszkodzić - ...........pomóc..........czasownik
* przynosić - .........zabierać............. czasownik
2 5 2
2009-12-03T19:58:33+01:00
Głupszy przymiotnik
mały przymiotnik
dolny przymiotnik
ganić czasownik
pomóc czasownik
odnosić czasownik
2 5 2
2009-12-03T19:58:50+01:00
1. madrzejszy - glupszy
2.wielki - malutki
3. górny - dolny
4. chwalic - oczerniac
5. zaszkodzic - pomóc
6. przynosci - zabierac
2 5 2