Może ktos mi przetłumaczyc jak prawidłowo bedzie
1. Zostało niewiele czasu
2. Jesli nie umiesz jeździć na nartach nie martw się Instruktor nauczy Cie


Proszę nie uzywać translatora bo one z reguły źle tłumaczą.
Jeżeli ktos wie nich pisze.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T19:58:42+01:00
1. Has been little time
2. If you can not ski do not worry instructor teaches you
2009-12-03T20:01:38+01:00
1.Remained a bit time.
2. If you are not able to ride on pattens not smashed Instructor will teach you.
drugiego nie jestem pewna...
2009-12-03T21:54:12+01:00
Little time became
You do not know to ski Jesli do not worry Instructor it will teach You