Odpowiedzi

2009-12-03T20:01:37+01:00
-światło
-temperatura
-odpowiedznie zasolenie
-przejrzystość wody
-odpowiedznia ilość tlenu
- zawartość soli mineralnych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:02:45+01:00
Czynniki wpływające na warunki zycia w wodzie to
temperatua,przejżystość,nasłonecznienie,zasolenie,zawartość tlenku i dwutlenku węgla.
Warunki panujące w szelfie
płytka woda,duża ilość światła , odpowiednia ilość substancji odżywczych, obfitość planktonu
1 5 1
2009-12-03T21:48:42+01:00
-światło
-temperatura
-odpowiedznie zasolenie
-przejrzystość wody
-odpowiedznia ilość tlenu
- zawartość soli mineralnych
1 2 1