Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:02:32+01:00
Powycinać postaci mikołaja choinki ...
zrobić snie z waty ..
bardzo duzoo mozna by bylo tutaj wypisać
1 5 1
  • vol1
  • Rozwiązujący
2009-12-03T20:02:05+01:00
Wydrukowac jakiegos mikolaja isniezynki choinke a pod nia prezenty "a mikolaj tuz tuz"
1 5 1
2009-12-03T20:03:04+01:00
Rozmieszczenie w punktach pomysłów na spędzenie Świąt, miejsca do których można wyjechać, najlepsze prezenty pod choinkę, potrawy które powinny znajdować się na wigilijnym stole.
1 5 1