Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:07:24+01:00
Jeśli wypełniamy przykazanie Boże a zarazem kościelne to przede wszystkim możemy częściej przyjąć Jezusa do swojego serca po przez Eucharystie.Czujemy się czyści.Jest to kolejny krok do tego aby otrzymać od Boga życie wieczne po śmierci.Będziemy mogli wspólnie z innymi włączyć się do Królestwa Bożego.Przykazania Boże to nic innego jak drogowskazy jak dobrze i godnie iść z Jezusem przez swoje ciężkie zakłopotane życie.Świat bez przykazań bez tych wskazówek Boga jest jak Owce pasterza we mgle.
1 5 1
2009-12-03T21:25:31+01:00
PAN BÓG OBDAROWUJE WIERNEGO JEGO PRZYKAZANIOM WSZELKIMI ŁASKAMI ŚWIĘTYMI , WIELKIM MIŁOSIERDZIEM I ŻYCIEM WIECZNYM