Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:08:14+01:00
Dawniej patriotą był prawie każdy Polak. Walczył on w imię ojczyzny, często oddając za nią życie. Współcześni ludzie nie myślą o takich rzeczach. W dzisiejszych czasach za patriotę można uważać osobę, która zna historię naszego narodu, nie myśli o emigracji oraz zna symbole narodowe.
1 5 1
2009-12-03T20:10:17+01:00
Wierzący w ojczyznę.
Szanujący ją.
Traktujący Polskę pożnie.
Bez pogardy wobec Polski.

1 2 1
2009-12-03T20:10:19+01:00
To taki człowiek który pamięta o swojej ojczyźnie.on nigdy jej nie zapomni nawet gdyby wyjechał na długi czas za granicę.nigdy nie zapomni o ludziach którzy wlaczyli o ojczyzne.tamci ludzie walczyli za ten kraj w którym żyję-ta muśl zawsze będzie mu towarzyszyła.będzie pamiętał że żyje w wolnym niepodległym kraju.]

nie moge więcej wymyślić
1 5 1