Odpowiedzi

2009-12-03T20:48:05+01:00
Wydaje mi sie ze wedlug Kosciola katolickiego takim uczynkiem bylaby aborcja, hmm, moze jeszcze narkotyki, czyli uzywki, cudzołozenie, samobojstwo, swietokradztwo
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:35:32+01:00
TAK ISTNIEJĄ UCZYNKI ,KTÓRE SĄ ZAWSZE MORALNIE ZŁE SĄ TO GRZECHY WOŁAJĄCE O POMSTĘ DO NIEBA
1 UMYŚLNE ZABÓJSTWO
2 GRZECHY NIECZYSTE PRZECIW NATURZE
3 KRZYWDZENIE UBOGICH,WDÓW I SIEROT
4ZATRZYMYWANIE ZAPŁATY ZA WYKONYWANĄ PRACĘ
WSZYSTKIE UCZYNKI ,KTÓRE SPRZECIWIAJĄ SIĘ WOLI PANA BOGA SĄ ZŁE.
1 5 1