Odpowiedzi

2009-12-03T20:08:04+01:00
D= (masa) m/V (objętość) to jest wzór oblicz na podstawie wzoru
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:19:31+01:00
Tamci nie opisali, tylko źle obliczyli to jest tak.


Ważymy pustą szklankę na wadze.
Wlewamy wodę lub olej.
Ponownie ważymy.
Odejmujemy wagę szklanki z wodą lub olejem i wagę pustej szklanki, wtedy wyjdzie nam waga oleju lub wody.
Przelej ciecz do miarki np. na mąkę i zmierz jej objętość.
Msz już masę i objętość a :
Gęstość = masa / objętość
ρ = m/v
Obliczasz i masz.
USTAW MOJĄ ODP ZA NAJ BO TAK JAK CHCIAŁEŚ OPISAŁEM CI A NIE OBLICZY ŁEM PLISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
20 4 20