Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:09:48+01:00
100 x (2+0,3+0.01 +0,002 ) =
=100x ( 2.3 +0.012 ) =
=100x 2.312 =
= 231.2
1 1 1
2009-12-03T20:13:37+01:00
10 razy 2,31=23.1(przesuwasz przecinek)
23.1*100=2310
to w nawiasie=2.33
(chyba cos pokreciles z zadaniem)
1 1 1
2009-12-03T22:16:44+01:00
100 × (2+0,3+0,01+0,002)=
= 100 × (2,3+0,01+0,002)=
= 100 × (2,31+0,002)=
= 100 × 2,312=
= 231,2