Odpowiedzi

2009-12-03T20:06:52+01:00
Zdobywać punkty jest to powiększanie swojego konto z liczby mniejszej na większą. Ja np, za to rozwiązanie powiększyłem swoje konto o 16 pkt a jak dasz mi najlepszą odpowiedź powiększe te konto o 48 pkt. ;)

Pozdrawiam ;]
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:07:52+01:00
Zdobywać punkty- zdobywać daną liczbę pkt, jaka uzytkownik zaoferował, przy tym rozwiązywać zadanie, punkty zdobywasz także logując się codziennie na zadane.pl oraz uzupełniając swoje dane itp.
;D
na zdrówko.
2 5 2
2009-12-03T20:09:12+01:00
To.. mhm... zależy gdzie i za co.. zdobywać punkty to dostać ileś punktów za coś np zalogowanie.. itp
2 4 2