Usposobienie i cechy charakteru papkina z książki pt ZEMSTA nie charakterystyka najlepiej w podpunktah i proszę żeby było wyraznie oddzielonę
usposobienie
-
-
-
charakter
-
-
-
prosze o wypisanie jak najwiekszej liiczby cech
najwieksza liczba cech zostanie nagrodzona najlepszą odpowiedzią

3

Odpowiedzi

2009-12-05T16:06:34+01:00
Papkin:

- naiwny
- tchórzliwy
- kłamliwy
- lowelasowski
- elokwentny
- hipochondryczny
- zarozumialski
- samochwalczy
- chciwy
- pazerny
- przekupny
- sentymentalny
- pokorny
- arogancki
- bezwzględny
- lekceważący
- zadumany w sobie.
105 4 105
2009-12-05T16:10:52+01:00
Papkin naprawdę :
-Tchórz
-Blagier (KŁAMCA)
-Bawidamek

Papkin wymyślony (rycerz) :
-odwazny
-szlachetny
-światowy

60 2 60
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-05T19:05:52+01:00
Usposobienie :
-żywy
-pełen energii
-Wszędzie go peło
-Wesoły
-pogodny
-beztroski
-popadał czesto w zmienne nastroje
Charakter:
-naiwny
-tchórzliwy
-chciwy na pieniądze
-zarozumiały
kłamliwy
-pazerny
-lubił wydawac polecenia
-stawial siebie ponad otoczenie
-szarmancki wobec kobiet-
-ma wysokie mniemanie o sobie
-sam siebie oszukuje
-fantazjował by sie pokazac w jak najlepszym swietle
-przchawala sie ze jest silny,doskonalym jezdzcem, ze jest waleczny,ze zdobedzie kazde serce niewiasty,ze jest odwazny,ze budzi strqch,ze zdobył wiele orderó
105 4 105