Odpowiedzi

2009-12-03T20:18:09+01:00
Układ równań
3s+5t=6
1,5s-2t=3
metoda przeciwnych współczynników
3s+5t=6
1,5s-2t=3 | * (-2)

3s+5t=6
03s+4t=-6
_____________
9t=0
t=0

3s+5*0=6
3s=6
s=2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:20:22+01:00
3s+5t=-6
1,5s-2t=-3/*(-2)

3s+5t=-6
-3s+4t=6

9t=0/:9
t=0

3s+5t=-6
t=0

3s+5*0=-6
t=0

3s+0=-6
t=0

3s=-6/;3
t=0

s=-2
t=0


2009-12-03T20:23:37+01:00
3s+5t=-6
1,5s-2t=-3

3s = -6 -5t
1,5s-2t=-3

s = (-6 -5t ) : 3
1,5*(-6 -5t ) : 3 - 2t = -3

s = (-6 -5t ) : 3
-3 - 2,5t - 2t = -3

s =(-6 -5t ) : 3
-4,5 t = -3 +3

s = (-6 -5t ) : 3
t = 0 : (-4,5)

s = ( -6 -5*0) :3
t = 0

s = (-6) : 3
t = 0

s = -2
t = 0