Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:10:31+01:00
Choćby nie wiem co
bez względu na wszystko
do ostatniego tchu
do koncA
20 4 20
2009-12-03T20:10:47+01:00
Na śmierć i życie - jest to coś bardzo ważnego, coś co trzeba szybko wykonać.

:)
47 4 47
2009-12-03T20:18:09+01:00
Związek frazeologiczny ,,na śmierć i życie,, wydaje mi się ,że oznacza w pewnym sensie na dobre i na złe... że np. mimo że ktoś moze zginąć w walce podejmie się jej bo jest sznsa , ze wygra... kryje się w tym ryzyko i odwaga
11 3 11