Odpowiedzi

2009-12-03T20:14:18+01:00
Jestem wesoły romek, zalatany ziomek, mam na przedmieściu domek a w domku światło prąd i gaz i jeszcze raz:D
2009-12-03T20:14:52+01:00
Czekałem niemy troskliwie
ocean lizał jak pies moje dłonie
głos nie brzmiał wcale
a dotyk
był jak pragnienie
by tutaj i tak nie skonać
zapatrzony w obietnic źrenice
żeglowałem
po wodach nieprawej mądrości
w imię prawdy
nieprawdę prawdziwie głosiłem
głosem tkliwym z chorej namiętności
w krainie o czterech twarzach
słów pomnikach nadobnie wyniosłych
biblią prawd moich ostatnich
były na twoim łonie włosy
strach łaskawy przyjaciel
roztrwonił gdzieś moje oblicze
twojego zapomnieć nie umiem
nocą dzień głosem nocy krzyczy
nad oceanem ocean przemówił
klepsydra świata jest w mojej głowie
cokolwiek odnajdziesz wczoraj
na zawsze należało już do mnie
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:26:35+01:00
O sympatycznej sylwii.

Każdego dnia gdy wstaję rano, uśmiech gości na moich ustach! Chętnie chodzę do szkoły by spotkać się ze znajomymi i razem pośmiać. Lubię pomagać koleżankom, a one wiedzą, że mają we mnie oparcie. Jestem towarzyska i lubie poznawać nowych ludzi. Często słyszę, że jestem lubiana, lecz nie uchybia to mojej skromności. Traktuję dobrze ludzi i z szacunkiem - tego samego oczekuję od nich.