Odpowiedzi

2009-12-03T20:15:54+01:00
Ogień- bo bez niego nic nie poszło by dalej
Koło- bo było łatwiej przy transporcie
narzędzia bo też bylo łatwiej
1 1 1
2009-12-03T20:17:33+01:00
Ogień- dlatego że bez ognia ludzie w czaie zimy pozamarzaliby nigdy by niejedli ciepego jedzenia.
Narzedzia-nie zabijano by zwierząt , wyrabianie innych narzedzi maszyn itp
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:18:01+01:00
Wynalezienie ognia,bez niego nie moglibyśmy palić.
zbudowanie szałasów, przypominały domy były miejscem schronienia
rzemieslnictwo mozna było w ten sposób wykonywac narzędzia np. rolnicze
1 3 1