Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:22:36+01:00
Zobowiązuje się że będę systematycznie uczęszczać do kościoła w niedziele i święta a także przyjmować komunię świenta, będę chodzić do spowiedzi przynajmniej raz w miesiącu, na drogę krzyżową , i na różne uroczystości zwiazane z kościołem.
1 5 1
2009-12-03T20:32:12+01:00
Drogi-droga( wpisz swoje imie)
Jak dobrze wiesz co każda niedzielę chodzę do kościoła i jestem zobowiązany do przyjęcia eucharystii. Uczestniczę również na każdej katechezie. Chodzę na rekolekcje, roraty, drogi krzyżowe itp. Regularnie uczęszczam do sakramentu spowiedzi świętej co miesiąc lub rzadziej co dwa. Nie popełniam grzechów ciężkich. A przynajmniej staram się ich unikać czyli te: -pycha-chciwosc-nieczystosc-nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu-gniew-lenistwo oraz wile innych. Czasami wydaje mi się że popełniłem ciężki ale to bardzo ciężki grzech wtedy klękam przed obrazem i zaczynam się modlic.
(twoje imie)