Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:32:21+01:00
A - długość ogrodka
b = 22 m - szerokość ogródka
P = 6,84a = 684 m²
c= 5m - szerokoąć fyrtki i bramy

O = ?

1. Obliczam bok a
P = 684 m²
P = a*b
a*b = 684 m²
a*22 = 684
a ≈ 31,1m

2. Obliczam obwód prostokata O bez furtki i bramy
O = 2a + 2b -c
O = 2*31,1 m + 2*22m - 5m
O = 62,2 + 44 m - 5m
O = 101,2 m

Do ogrodzenia działki prostokatnej ( bez bramy i furtki ) potrzeba 101,2 m siatki
2 3 2
2009-12-03T21:12:05+01:00
6.84 a=684m²
684m²/22m=31.090909
2*31.090909+2*22-5=62.181818+44-5=62.181818+39=101.181818m
Odp. trzeba kupić 101 metrów i 20 cm (w przyblizeniu) na ogrodzenie tego ogrodu.
1 1 1