Odpowiedzi

2009-12-03T20:22:48+01:00
Król - dobry , samotny , nieznajacy milości , skormny
pRony -0 Prózny samolub zapychniały skapiec\
pijak - pijany , nie majacy nad soba kontroli
Bankier- zadyszany , zbiegany , nie ma na nic czasu
Latarnik - mpobożny
Geograf - zarozumiały pyszny ułomny
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:35:51+01:00
Król - rządny władzy, despotyczny, zapatrzony w siebie, pozornie rozsądny
~Próżny - narcyzm, zapatrzenie w siebie, próżność, szuka poklasku, kocha powszechną uwagę
~Pijak - nie wierzy w siebie, melancholik, samotnik, nie potrafi odnaleźć się w świecie, wstydliwy
~Bankier - pracoholik, zakochany w swojej pracy,poważny, dokładny, sprytny
~ Latarnik - sumienny, dokładny, odpowiedzialny, pracowity, pracoholik
~Geograf -leniwy, zadufany w sobie,aby uwierzyć potrzebuje dowodów, lekceważy to, co nie jest wieczne,
1 3 1