The name of my school is
...............................................................
It's in ............................................................
My teacher is......................................................
The head teatcher is..................................................
Class...............................is the best class
Hodzi o to aby żeby uzupełnić zdania zgodnie z prawdą
POMOCY TO NA JUTRO A JAK NIE TO 1!!!!!!
Z GÓRY DZIA

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:25:56+01:00
Nazwa mojej szkoły to...................
Ona mieści się w......... (miasto)
Moja nauczycielka jest............ (cechy charakteru)
Wychowawczyni jest............... (cechy charakteru)
Klasa.......(np.: Ib) jest najlepszą klasą.

proszę ;d mam nadzieję że dobrze, wiele razy miałam takie zadania.
2009-12-03T20:26:16+01:00
The name of my school is
...............................................................
It's in ............................................................
My teacher is......................................................
The head teatcher is..................................................
Class...............................is the best class

Jak mamy ci pomóc, skoro nie znamy prawdy?
Przybliżę ci o co chodzi w poszczególnych zdaniach.

The name of my school is - nazwa szkoły do której uczęszczasz
It's in - gdzie jest ta szkoła, miasto
My teacher is - musisz napisać jaki jest twój nauczyciel
The headteacher is - musisz napisać jaki jest twój dyrektor
Class ... is the best class. - wystarczy że wpiszesz numerek i literę swojej klasy, bo w zdaniu chodzi o to, żebyś napisała jaka klasa jest najlepsza