Zaszyt ćwiczeń chemia nowej ery
Strona 31 zadanie 55
GAzy szlacgetne powodują różne zabarwienie reklam świetlnych.Napisz,który gaz został użyty do wypełnienia poniższych reklam świetlnych.

HOTEL(kolor niebieski) HOTEL(kolor żółty) HOTEL(kolor czerwony)

Prosze pomóżcie mi szybciutko =)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:33:00+01:00
Kolor niebieski - argon
kolor żółty - hel
kolor czerwony - neon
10 4 10
2009-12-03T20:37:46+01:00
Argon-niebieska barwa
neon-czerwona
hel-żółty
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T20:38:08+01:00
HOTEL(kolor niebieski) czysty argon
HOTEL(kolor żółty) mieszanka,argon i neon lub czysty hel
HOTEL(kolor czerwony) czysty neon
8 4 8