Odpowiedzi

2009-12-03T20:30:49+01:00
Jest tam dobry klimat, duża powierzchnia do zamieszkania, pogoda sprzyjająca ludziom, strefa klimatyczna, dobra droga komunikacji.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:40:36+01:00
1. Dobre warunki klimatyczne - klimaty umiarkowane i podzwrotnikowe
2. Duża powierzchnia lądów
3. Duża ilość państw
4. Najlepiej poznane tereny, najchętniej zamieszkiwane przez człowieka
5. Dobre gleby, sprzyjające rozwojowi rolnictwa
6. Stosunkowa duża ilość surowców naturalnych.
7. Tereny głównie nizinne lub wyżynne sprzyjające osiedlaniu się ludzi.