Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:34:23+01:00
No to w punktach
* kultywowanie tradycji
*danie o czystość języka
*godne reprezentowanie narodu w kraju jak i zagranicą
*dbanie o mienie państwowe
* aktywny udział w jej rozwoju i promowaniu
40 3 40
2009-12-03T20:37:50+01:00
Można brać udział w sposób Wolontaryjny, zapisać się na wolontariusza domu spokojnej starości, sprzątać miasto, zapisać się na ratownika WOŚP czy też zapisać się na harcerza. Służyć ojczyźnie można też w sposób inny np: Udzielać się w życie państwa(udział w olimpiadach międzynarodowych, reprezentowanie kraju w zajęciach sportowych...itp).


Mam nadzieje ze nakierowałem
196 1 196
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T20:47:51+01:00
Zarówno w czasie wojny jak i w czasach pokoju powinno się służyć ojczyźnie godnie ją reprezentoec.Można być patriotą i służyć Ojczyźnie zarówno w czasie pokoju - kształcąc młodzież ,poprawe kwalifikacji fachowych,w miłości, sprawiedliwości i prawdzie.Te istotne czynniki są warunkiem harmonii i pokoju świata jak i podczas wojny - walcząc w obronie kraju
22 3 22