3.Uzupełnij zapis słowny przebiegu reakcji wymiany .
a)tlenek miedzi(II)+............ --------> ........ + tlenek węgla(II)
b)tlenek węgla(II) + ........... --------> tlenek wapnia + węgiel
c)........... + ........... ---------> chlorek potasu + glin
d) tlenek żelaza(II) + węgiel -------> .........+.........

Prosze o szybka odpowiedz to na jutro.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:37:00+01:00
A) tlenek miedzi(II)+ węgiel --> miedź + tlenek węgla(II).
b) tlenek węgla(II)+ wapń --> tlenek wapnia + węgiel.
c) chlorek glinu + potas -->chlorek potasu + glin.
d) tlenek żelaza(II) + węgiel --> tlenek węgla (II) + żelazo.
5 4 5
2009-12-03T20:37:22+01:00
A)tlenek miedzi(II)+...wegiel......... --------> .....miedz... + tlenek węgla(II)
b)tlenek węgla(II) + ....wapn....... --------> tlenek wapnia + węgiel
c).....chlorek glinu...... + ...potas........ ---------> chlorek potasu + glin
d) tlenek żelaza(II) + węgiel -------> ....tlenek wegla.....+......zelazo...

EDIT: Kopiować to ja też umiem :)
2 3 2