Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:39:00+01:00
Moim zdaniem takim Polakiem był nasz papież Karol Wojtyła czyli Jan Paweł II. Uważam tak dlatego, że zaistniał on nie tylko w Polsce jako spaniały ksiądz ale też na całym świecie jako doskonały papież. Docierał do każdego, był wspaniałym przyjacielem. Miał swoje zasady i się ich trzymał. Wszyscy ludzie wspominają go bardzo ciepło.
7 5 7
2009-12-03T20:44:18+01:00
Mikołaj Kopernik, wybrałem/am go ponieważ, jako pierwszy stworzył teorie heliocentryczną. Był sławnym polskim astronomem. I trzeba być z niego dumnym.
1 5 1