Odpowiedzi

2009-12-03T22:06:20+01:00
Uważam że istnieją sytuacje w których łamanie prawa jest usprawiedliwione np.szybka jazda smaochodem jest niedozwolona powinna ona być usprawiedliwiona w przypadku gdy wieźiemy do szpitala chorą osobę.Usprawiedliwiane powinno być również jazda samochodem po alkocholu tj. jeżeli piło się go dzia wczorajszego.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T22:08:13+01:00
Łamanie prawa jest usprawiedliwione gdy:
-jest popełniane dla dobra innych
-jest popełnione nieumyślnie, np. gdy jesteś my w stanie w którym nie wiemy co robimy
-jest popełnione z winy innej osoby
lecz łamanie prawa nie jest usprawiedliwione gdy:
-popełniamy je umyślnie
-popełniamy je jedynie na swoją korzyść
-popełniamy je gdy chcemy się na kimś np. zemścić

nie wiem czy to akurat się nadaje, ale mam nadzieje że na coś sie przyda ;)
1 5 1