Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T20:54:24+01:00
Czy ,,rewolucja jest matką, która pożera własne dzieci"? Zapewne tak. Rewolucjoniści zmieniają otoczenie szybko, drastycznie, gwałtownie. W czasie tych przemian również giną. Dajmy na to - Lenin, był przywódcą bolszewików w czasie rewolucji w Rosji, w tym okresie zginęło wielu ludzi. Rewolucja zmienia wiele rzeczy. Niektóre na dobra inne zaś na nieco gorsze. Można więc powiedzieć, że rewolucja jest matką, która pożera własne dzieci.
23 3 23
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T20:56:13+01:00
Zdaje mi się, że to chodzi o to że jeśli wynalazca odkryje coś to każdy człowiek dąży do tego by uleprzyć to a gdy już wynalazca dokona przeróbki jest zbyt słaby by coś innego zrobić.

Albo chodzi o to że ludzie dążą do tego by mieć wszystko co najlepsze a gdy zauważą że ktoś jaet lub ma coś ładniejszego od nich prubuje mieć to. Prowadzi to chyba do zazdrości, czasami prze głupstwo można stracić przyjażń.
14 1 14