Odpowiedzi

2009-12-03T20:51:38+01:00
33%*50g=0,33*50g=16,5g
Odp. Pozostanie 16,5 g substancji
1 5 1
2009-12-03T20:52:20+01:00
Skoro stężenie wynosi 33%, to udział substancji w roztworze wynosi 33%. Czyli:
33% * 50g = 0,33 * 50g = 16,5g
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • xkia
  • Rozwiązujący
2009-12-03T20:54:36+01:00
50 g - 100 %
x - 33 %

x = 50 g * 33 % / 100 % ( skracamy 100 i 50 , skreślamy znak ' % ' )
x = 33 / 2
x = 16,5 g

Wydaje mi się że tak. ;)
Pozdrawiam . ;*
2 5 2