Odpowiedzi

2009-12-03T21:02:22+01:00
Dokonany
niedokonany
niedokonany
dokonany
dokonany
niedokonany
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:03:08+01:00
Kupić- dokonany
kupować- niedokonany
spać- niedokonany
zaspać- dokonany
skoczyć- dokonany
skakać- niedokonany
2009-12-03T21:04:59+01:00
Kupić - dokonany
kupować - niedokonany
spać - niedokonany
zaspać - dokonany
skoczyć - dokonany
skakać - niedokonany
licze na naj