Odpowiedzi

2009-12-03T21:05:11+01:00
Alina była normalną dziewczyną.Balladyna była chytra i za wszelką cene chciała być królową!
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:15:43+01:00
Balladyna darzyła matkę i siostrę fałszywą miłością, Alina zaś bardzo kochała je obydwie, Balladyna chciała wyjść za mąż za kirkora z chęci dostąpienia zaszczytów, była materialistką, w rzeczywistości Kirkor nic dla niej nie znaczył a tylko jego kieszeń, Alina chciała za niego wyjść z miłości hmm.....co tam jeszcze ;D.. ogólnie balladyna była dziewczyna zepsutą o złym sercu a Alina przykładną siostrą, córką i człowiekiem ;)
1 5 1