Odpowiedzi

2009-12-03T21:24:36+01:00
Będę pisać bez klamerek ok?
a)
2x-2y=7
4x+3y=21
3y=21-4x/:3
y=7-1⅓x
2x-2(7-1⅓x)=7
2x-14+2⅔x=7
4⅔x=21/:4⅔
x=4,5
y= 7- 1⅓*4½
y=1
x=4,5

Jeżeli uważasz że dobrze to proszę o najlepszą
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:26:06+01:00
1)2x-2y=7/*2
4x+3y=21

4x-4y=14
4x+3y=21

4x=14 + 4y
14+4y+3y=21

4x=14+4y
14+7y=21

4x=14+4y
7y=7/:7

4x=14+4y
y=1

y=1
x=4,5

2) 0,4x + 0,3y=1,4/*10
0,1x+3y=2,3

4x+3y=14
0,1x+3y=2,3

3y=14-4x
0,1x+3y=2,3

3y=14-4x
0,1x + 14-4x=2,3

3y=14-4x
-3,9x=-11,7/:(-3,9)

3y=14-4x
x=3

x=3
y=2/3




4 5 4
2009-12-03T21:30:02+01:00
1)

2x-2y=7 / x2
4x+3y=21

4x -4y= 14
4x+3y= 21

4x= 14 + 4y
14+4y+3y=21

4x=14+4y
14+7y =21

4x=14+4y
7y=7 /:7

4x=14+4y
y=1

y=1
x=4,5
4 5 4