Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:18:04+01:00
150:3=50 50:2=25
186:3=62 62:2=31
312:3=104 104:2=52
408:3=136 136:2=68

5070:3=1690 1690:2=845
30504:3=10168 10168:2=5084
10032:3=3344 3344:2=1672
2009-12-03T21:20:21+01:00
B]5070:3=1690 1690:2=845
30504:3=10168 10168:2=5084
10032:3=3344 3344:2=1672

a]150:3=50 50:2=25
186:3=62 62:2=31
312:3=104 104:2=52
408:3=136 136:2=68

Po odwrotnym podzieleniu wyniki będą takie same.
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T21:22:14+01:00
Pierwsze przez 2 potem przez 3 / Pierwsze przez 3 potem przez 2

150 = 25 / 25
186 = 31 / 31
312 = 52 / 52
408 = 68 / 68

5070 = 845 / 845
30504 = 5084 / 5084
10032 = 1672 / 1672

Wniosek: Wyjdą takie same wyniki !

Nie wiem czy o to chodziło !