Odpowiedzi

  • barx
  • Początkujący
2009-12-03T21:18:51+01:00
1.
100 % - x
50 % - 2250

2250 * 100/50 = 4500 zł.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:22:09+01:00
1. 2250-100%
x- 25%
x= 25*2250/100=562,5

2250-562,5=1687,5

1687,5-100%
x- 25%
x= 1687,5*25/100= 421,88

Odp: cena początkowa wynosiła 421,88

6kg - 100%
x-4%

x= 4*6/100=0,24

Odp. 0,24

ps: tam gdzie jest / powinna byc ta ułamkowa ale nie da sie jej zrobić
1 1 1