Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:34:55+01:00
1. Mowa, Głowa, Sowa
2. Ból, Sól, Pól
3. Śpiewając, Grając, Słuchając
4. Karalucha, Słucha, Głucha
5. Daszek, Igraszek, Staszek
PLISSSSSSS MOJA ZA NAJ
17 4 17
2009-12-03T21:40:19+01:00
1. krowa - mowa, słowa, sowa.
2. król - ból, sól, mól.
3. pająk - pąk, strąk, bąk.
4. mucha - dmucha, słucha, ducha.
5. ptaszek - daszek, kijaszek, wujaszek.
15 4 15
2009-12-03T22:08:35+01:00
1. mowa-głowa-krowa
2. ból-sól-król
3. karalucha-słucha-mucha
4. daszek-igraszek-ptaszek
Nie wiedziałem 1 pająka;/
9 3 9