Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:40:02+01:00
Do grobu sw.Franciszka Regis z La Louvesc.
1 5 1
2009-12-03T21:41:01+01:00
Do grobu Św.Franciszka Regis z La Louvesc ;p

jak mozesz to daj naj ;d
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T21:42:34+01:00
Postanawia udać się z pieszą pielgrzymką do grobu św. Franciszka Régis do oddalonej o ponad sto kilometrów La Louvesc, by prosić o zdolności do nauki.
1 5 1