Odpowiedzi

2009-12-03T21:44:48+01:00
2 ha= 200 arów, 20000 m^2
7 ha= 700 arów 7000m^2
5000 ha= 500000 arów, 50000000 m^2
0,7 ha= 70 arów, 7000 m^2
0,05 ha= 5arów, 500 m^2
3i1/4= 3,25= 325 arów 32500 m^2
Pozdro ;D
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:46:44+01:00
A)
2ha = 20000m²
2ha = 200a
7ha= 70 000m²
7ha = 700a
5000ha= 50000000m²
5000ha= 500000a
0,7ha= 7000m²
0,7ha= 70a
0,05ha= 500m²
0,05ha= 5a
3,25ha= 32500m²
3,25ha= 325a
5 4 5