Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-03T21:46:42+01:00
Święty Graal- kielich,z którego pił Chrystus poidczas ostatniej wieczerzy i do którego zebrano krew wypływającą z jego boku.Kielicha tego poszukiwali rycerze korągłego stołu.

Lancelot- rycerz okrągłego stołu .Rycerz króla Artyra zakochał sie w Pani Guniver (żaona króla Artura).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:48:19+01:00
Excalibur- inaczej miecz światla bron ta miała byc wieczna, a jej pochwa miała tę właściwosc, że noszącemu nie zagrażały żadne rany, otrzymał go Król artur po zlamaniu miecza z kamienia


Merlin- syn szatana i smiertelnej kobiety - szatan spłodził go by czynił zło na swiecie, lecz Merlin wykorzystał odziedziczoną szatańską moc do czynienie dobra okreslany jko wilki czarodziej
2009-12-03T21:49:50+01:00
Legenda-opowieśc ludowa utrwalona i przekazywana początkowo ustnie, a następnie zapiaywana jej tematem sa zwyklewa ważne historyczne i częściowo fantastyczne wydarzenia.Inaczej legenda jest nazywan podaiem