POMOCY !! UZUPEŁNIJ TABELKĘ !!

Obietnice Boga wobec mnie | Warunki jakie muszę spełnić
1. Bóg zapewnia mi pomoc i opiekę | 1. ...
2. Bóg zapewnia mi bezpieczeństwo | 2. ....
3. Bóg obiecuje mi życie wieczne | 3 ....
4. Bóg daje mi pomoc w postaci sakramentów | 4...
5. Bóg Ułatwia mi rozumienie prawd wiary dzięki lekcją religii | 5...
6. Stawia na mojej drodze osoby które pomogą w pokonywaniu trudności | 6 ....
7. Zapewnia mi opiekę poprzez Anioła Stróża | 7.......

( Trzeba wpisać co ja mam zrobić, aby to było realne w moim życiu )

Błagam o pomoc !!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:48:20+01:00
1. Muszę chcieć przyjąć to, co mi oferuje.
2. Muszę przyjmować komunię św oraz uczęszczać do spowiedzi, by móc się cieszyć duchowym bezpieczeństwem.
3. Muszę żyć zgodnie z jego nakazami.
4. Muszę je przyjmować.
5. Muszę uczęszczać na lekcje religii oraz brać w nich aktywny udział, starając się wynieść z nich jak najwięcej.
6. Muszę szanować te osoby i sam postępować jak oni, pomagając innym.
7. Muszę modlić się do niego i wierzyć w jego moc, powołanie i pieczę jaką nademną sprawuje.
1 5 1
2009-12-03T21:48:49+01:00
1.pomagam innym osobą
2.Dbam o siebie oraz innych
3.Szanuję życie
4.Chodzę do kościoła i wierzę w boga (ps. a jak tu nie wierzyć jak mi coś obiecuję? ;p)
5.Uważam na wszystkich lekcjach szczególnie na religi
6.Nawet jeśli mi się coś nie udaję nie poddaje się oraz pomagam innym w ich trudnościach
7.Uważam żeby innych nie skrzywdzić swoim zachowaniem oraz zmawiam paciorek (tak to się piszę? :p) codziennie wieczorem i rano


mam nadzieję że pomoże :) aha jeśli będziesz ten tekst przepisywać to nie pisz tego co w nawiasach :D
2 3 2