Odpowiedzi

2009-12-03T21:49:18+01:00
Bóg nie dał człowiekowi ziemi na własność tylko powiedział stworzyłem was żebyście byli stróżami ziemi
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:48:39+01:00
Jest to nasza powinność, ponieważ wszystko co nam dał bóg musimy szanować, gdyż wywiązujemy się z naszych obowiązków wobec wszystkich. Nikt nie lubi siedzieć w stercie śmieci. Drzewa to nasze źródło życia bo dostarcza nam tlen potrzebny do oddychania, a zaniedbywanie ich może grozić do wyginięcia życia na ziemi.
1 5 1
2009-12-03T21:51:31+01:00
Człowiek od milionów lat żyje wsród innych organizmów żywych, które podobnie jak on sam zostały stworzone przez Boga. Dlatego dbając o inne istoty żywe, zarówno te pochodzenia roślinnego, jak i zwierzęcego, dajemy Stwórcy dowód naszej wdzięczności. Nasze obcowanie na tym świecie w dużej roli uzależnione jest od tego, co nas otacza. Bóg postawił nam, ludziom, zadanie troski o to, by nasi bliźni, podobnie jak my sumiennie dbali o naturalne środowisko.