Odpowiedzi

2009-12-03T21:54:39+01:00
Różnica dwóch liczb jest równa 1, a potrojona różnica tych liczb równa się pierwszej liczbie.Jakie to liczby?

x-y=1
3(x-y)=x

3*1=x
x=3
y=2
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T21:54:07+01:00
A - pierwsza liczba
b - druga liczba

a - b = 1
3 * (a - b) = a

a - b = 1
3 * 1 = a

b = a - 1
a = 3

b = 2
a = 3
2009-12-03T21:57:48+01:00
X - y = 1 - różnica dwóch liczb równa jeden
1 - różnica tych liczb
1 * 3 = 3 - potrojona różnica tych liczb
x - pierwsza liczba
x = 3
3 - y = 1
3-1=y
y = 2

Odp. Te liczby to 3 i 2.