Odpowiedzi

2009-12-03T21:55:18+01:00
Ktoś, kto zawsze Ci pomoże, doradzi, nigdy Cię nie zawiedzie,nie zostawi...
Zawsze mozesz liczyć na jej pomoc w każdej sytuacji
2009-12-03T21:59:01+01:00
Moja przyjaciółka to miła i bardzo koleżeńska dziewczyna. Mogę jej powierzyć każdy sekret, a ona dochowa tajemnicy. Lubi sport, zwierzęta i słuchać muzyki.
Jest wysoka i szczupła. Jej włosy są długie i kręte koloru brązowego które zazwyczaj ma spięte w kucyk. Oczy ma zelone, ślniące przy blasku słońca. Jest zawsze uśmiechnięta i radosna.
W szkole jest bardzo lubiana. Dla mnie jest najlepszą przyjaciółką na świecie =)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T22:02:19+01:00
Moja przyjaciółka (wpiszesz jej imię) jest niesamowita!Znamy się od dziecka, więc nie ma co się dziwić, że rozumiemy się bez słów.Jest śliczną dziewczyną, z ogromnym poczuciem humoru. Lubi komedie romantyczne, i lody waniliowe. Często razem chozimy do kina. Jej pasją jest gotowanie.Jest wegetarianką, więc jej najchętniej przygotowuje sałatki, które potem wspólnie wcinamy. Razem chodzimy na lekcje tańca i jogi, i obie uwielbiamy jeździć na rowerze.( imię), ma bardzo dobre serce i nigdy nikogo nie zostawi w potrzebie.Dusza nie człowiek!