Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T22:02:38+01:00
1)krew
2)aorta
3)krwotok
4)Krwinki
5)jony wapnia i witamina k
6)żyła
2009-12-03T22:27:29+01:00
1 Znajduje się w sercu i żyłach------krew
2 główna tętnica------aorta
3 Może być z tętnicy lub żyły------krwotok
4 Część krwi pozbawiona ciałek krwi------krwinka
5 Składnik niezbędny do krzepnięcia krwi------witamina k, która umożliwia syntezę protrombiny w wątrobie, jony wapnia oraz białkowe czynniki osocza
6 Doprowadza krew do serca ------żyła