Odpowiedzi

2009-12-03T22:01:29+01:00
V1=5m/s v2=25ms s=300m

(delta)v=25-5=20m/s

S=v*t
t=s/t
t=300m/20m/s=15s

Pozdrawiam ; )
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T22:36:20+01:00
Motocykl zwiększył swoja szybkość od 5 m/s do 25m/s na drodze 300 m. oblicz czas jego ruchu.

V od 5 m/s do 25m/s
czyliΔv=20 m/s ruch jedn, przyspieszony
S=300m
S=at²/2
a=Δv/t
S=(Δv/t)t²/2
S=(Δvt)/2
t=2S/Δv
t=2*300m/ 20 m/s
t=30s
2 3 2