Odpowiedzi

2009-12-03T22:06:02+01:00
Penicylina, komputer, internet, bomba jądrowa
6 2 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T22:06:58+01:00
Za najważniejsze uważam rozwój kultury masowej w Stanach Zjednoczonych. Największym wpływem miał fakt, że Ameryka po I wojnie światowej była krajem, który odniósł największe korzyści. Nastąpił rozwój produkcji szeregu towarów konsumpcyjnych. Symbolem Ameryki stał się samochód, który zwiększył mobilność ludzi co ułatwiło znalezienie pracy wszędzie gdzie człowiek miał ochotę.
Elektryfikacja kraju umożliwiła masową produkcję urządzeń elektrycznych do gospodarstwa domowego.
Drugim ważnym symbolem USA w latach 20 obok samochodu stało się kino i film. Powstał cały przemysł zatrudniający tysiące ludzi pracujących w Hollywood. tzw. "fabryka snów" .


(Praca samodzielna)
6 3 6