Odpowiedzi

2009-12-03T22:10:14+01:00
Droga Iwonko
W moi m domu swieta sa bardzo fajne.Śpiewamy kolędy przyjeżdzaja do nas rodzina.Pomagamy sobie w przygotowaniu do wigili.A jak ucibie mijaja świeta??
Przesyłam Uściski Kasia
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-03T22:11:22+01:00
Kochany Piotrusiu !
U nas święta były wspaniałe.Dostałem dużo prezentów m.in. auto sterowany i puzzle. Na początku wigilii zmówiliśmy modlitwę a później jedliśmy znakomite potrawy zrobione przez babcię. Później zająłem się prezentami. Następnie śpiewaliśmy kolędy i udaliśmy się na pasterkę.
A u Ciebie jak mijają święta ? Odpisz mi jak najszybciej na ten list i życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku !
Całuję Dawid !